Redakce Inzerce Spřátelené weby Řádková inzerce Archív Dnes je pátek, 18. října 2019
logo

Výsledky fotbalových mužstev našeho regionu v soutěžích od ČFL až po okres - víkend 13. - 14.9.

Z utkání Čáslav - LouňoviceFoto: Archiv OK

Publikováno: 17.9.2014 v 16:00, Aktualizováno: 16.9.2014 v 8:00
Rubrika: Sport

HOSTÉ NÁZORNĚ PŘEDVEDLI, PROČ JSOU NA ŠPIČCE TABULKY ČFL

ČÁSLAV - LOUŇOVICE 0:4 (0:2). Proč jsou v tabulce nahoře hosté ukazovali od první minuty: Lépe se pohybovali, přesněji kombinovali, sbírali odražené míče, podnikali rychlé a nebezpečné výpady. Už ve 3. min. přihrávku do středu obrany ideálně pustil Knobloch, tím skvěle uvolnil Micku - 0:1. Hosté druhou branku přidali ve 20. min. Po autovém vhazování se Micka protáhl kolem dvou hráčů, poslal míč do malého vápna a zmatek před čáslavskou bránou ukončil Vondráček - 0:2. Čáslavští se k náznakům koncovky dostali až v poslední pětiminutovce první půle. Jenže Vlkanova střela brankáře Drápelu nepřekvapila, stejně tak hlavička Váni. Se začátkem druhé půle chtěli domácí s výsledkem něco udělat. Po Ujcově průniku Čáslavští bezvýsledně reklamovali ruku Daňhela. V 65. min. Vondráček vystihl slabou domů Prokopce a Rejhon měl před sebou jen prázdnou bránu - 0:3. Tečku za zápasem udělali hosté v 85. min., kdy upravil Jeřábek na 0:4. "Soupeř potvrdil své postavení v tabulce, veškeré řeči jsou zbytečné, byl lepší ve všech činnostech. Nasazením počínaje a fotbalovou kvalitou konče. Na tak kvalitního soupeře jsme neměli a mně nezbývá než mu gratulovat k vítězství," konstatoval trenér FK Čáslav Oldřich Abrhám. "V každém zápase chceme být úspěšní, ale pro nás jsou důležité zápasy s jinými soupeři," naznačil kouč. Branky: 3. Micka, 20. Vondráček, 65. Rejhon, 85. Jeřábek. Rozhodčí: Ulrich - Koval, Matějček. ŽK: Micka. Diváků: 160. Čáslav: Kotěra - Prokopec, Karal, Tischler, Kunášek - Záviška (88. Martínek), Váňa (59. M. Frejlach), O. Ujec, Vlkanova - M. Ujec (69. T. Mlynka) - Maxa (78. Bilinkiewicz).

KUTNOHOŘANÉ MĚLI „MOŘE“ ŠANCÍ

PĚNČÍN/TURNOV – KUTNÁ HORA 1:2 (1:1). Skóre otevřel již v páté minutě zkušený Frejlach, který bezpečně proměnil penaltu, Sparta byla „na koni“. Trenér Kutné Hory Jan Holík byl s utkáním spokojený: „Po většinu utkání jsme soupeře přehráli. Mohli jsme dát daleko více branek. Vytvořili jsme si nespočet příležitostí ke skórování, ale nedokázali jsme je proměnit v góly,“ litoval Jan Holík a pokračoval: „Škoda, že jsme ve 34. minutě dostali po zbytečném faulu branku na jedna jedna. To byla ale jediná šance domácích v prvním poločase. Ve druhém pak ještě nastřelili břevno. Konečně byl zápas pro nás spravedlivý. Dnes jsme byli o jednu branku lepším týmem. Zápas byl odpracovaný. Škoda, že jsme převahu nedokázali více gólově vyjádřit,“ uzavřel trenér Kutné Hory. Branky Kutné Hory: 5. Frejlach pok. kop, 78. Antoš. Kutná Hora: Stehno – Čapek, Schwarz, Franc, Filipec (8. Nekvinda) – Vácha, Veselý, Frejlach, Hačka (64. Vančura) – Antoš (88. Šesták), Křelina.

SUCHDOL ZA 13 MINUT VEDL 4:0

SUCHDOL - DOBŘÍŠ 9:1 (5:1). V šestém kole krajského přeboru Suchdol hostil fotbalisty z Dobříše. A soupeře vůbec nešetřil, ze hřiště ho vyprovodil debaklem 9:1! O průběhu celého utkání rozhodl výborný začátek Suchdola. "Během třinácti minut jsme vedli 4:0 a nebylo co řešit," uvedl suchdolský trenér Vlastimil Chlád. Pět brankek vsítil Štěpán Kacafírek, tři přidal Petr Janovský. "Jeden gól dal dokonce i hlavou, tipuji, že poprvé v životě," usmíval se suchdolský trenér. Branky Suchdola: Kacafírek 5, Janovský 3, Linhart. Suchdol: Míška - Dudla, Svoboda, Biško, Kutil - Bereš (55. Böhm), Linhart (75. Tafel), Jirků (60. Michálek), Dastych - Janovský, Kacafírek (75. Chadraba).

KÁCOV SLAVÍ PRVNÍ VÝHRU – A V DERBY!

U. JANOVICE - KÁCOV 1:2 (0:1) "První poločas byl celkem vyrovnaný, soupeře jsme nepustili do větší šance," začal hodnotit zápas trenér FK Uhlířské Janovice František Machurka. "Naopak Kalaš už ve čtvrté minutě šel sám na bránu, ale Verner mu to chytil," upozornil. Hosté se v první půli ujali vedení brankou V. Štorcha. "Po autovém vhazování se protáhl kolem našeho hráče a skóroval přízemní ranou levačkou," popsal branku soupeře trenér. "Po celý druhý poločas jsme měli znatelnou převahu, soupeř ale chodil do nebezpečných brejků. Kalaš šel v 51. minutě znovu sám na branku, v 60. minutě se sám před brankou objevil Jelínek a v 84. minutě Veliký hlavičkoval z malého vápna těsně vedle," vypočítal příležitosti Uhlířů kouč. Branku domácí vstřelili až v závěru z pokutového kopu. "Po faulu na Marka," upřesnil František Machurka. "Radost máme velikou, jsou to tři body z venku," komentoval první vítězství v I. B třídě trenér Kácova Miroslav Jelínek. "Čekali jsme, že po deštích bude hřiště pod vodou, ale bylo dobře připravené. To mě mile překvapilo," všiml si kouč. Ten před těžkým zápasem řešil sestavu. "Vypadlo nám šest hráčů z různých důvodů - jeden vyloučený, jeden pryč, tři jsou zranění," upozornil a pokračoval: "Pomohli nám kluci z béčka, kteří hráli od dvou s Paběnicemi. Klobouk dolů před nimi - Vojtou a Štěpánem Štorchem, Panou, Pospíšilem. Odvedli kus práce." Podle Miroslava Jelínka byl základem pro první výhru výkon brankáře Vernera. "Chytil hned na začátku obou poločasů dvě stoprocentní šance," chválil bývalého gólmana U. Janovic. Branky: 90. pok. kop Černík - 21. V. Štorch, 72. Š. Štorch. U. Janovice: Hromádka - Černík, Zadražil, P. Boubín, Dotlačil - D. Kulhánek, Randlíszek (55. N. Marek), Kopecký, T. Kulhánek - Kalaš (72. Veliký), Jelínek. Kácov: Verner - Zeman, Rytina, Kabát - Petrů - Bělohlávek, Pana, Moudrý, Peroutka (62. Š. Štorch) - V. Štorch (79. Pospíšil), Filip st. (90. Pivoňka).

SÁZAVA VYHRÁLA A JE V ČELE TABULKY

ZELENEČ – SÁZAVA 1:3 (1:1). „Hodně si vážíme bodů přivezených ze hřiště soupeře. To se nám dlouho nepovedlo,“ poznamenal trenér Sázavy Pavel Chuchla. „Chyběl nám kapitán Šmídek, tak jsem čekal, jak to naše mužstvo vezme. První půlhodina byla z naší strany velice slabá. Inkasovali jsme a naše hra byla hodně neurovnaná. Nebyli jsme dobře nastartovaní,“ kroutil hlavou. „Zeleneč se dostala do vedení po naší chybě. To ale mělo blahodárný účinek na naše mužstvo. Pomohla nám standardka, ze které jsme srovnali. Do té doby jsme neměli šanci,“ uvedl Pavel Chuchla a pokračoval: „Poté jsme začali hrát a druhý poločas jsme hráli velmi dobře. Na těžkém terénu jsme se nebáli kombinovat. Po nádherné akci Foltýna skóroval Konečný. Třetí branku jsme dali v 90. minutě. Soupeře jsme ve druhém poločase nepouštěli do šancí. Jsem spokojený. Jsme na špičce tabulky. To je důležité,“ uzavřel Chuchla. Branky Sázavy: Srba, Konečný, Martin Chrpa. Sázava: Burcev – Srba (86. Chuchla), Volf, Říčař, Král – Marek Chrpa (52. Martin Chrpa), Jelínek, Konečný, Foltýn – Pohorský, Švec.

ČÁSLAVSKÉ BÉČKO SE DOČKALO VÝHRY

POŘÍČANY – ČÁSLAV B 2:3 (1:2). „Hráli jsme proti čtrnácti lidem,“ narážel trenér Čáslavi B Miroslav Paták na výkon trojice rozhodčích. „To už jsem dlouho nezažil.“ S výkonem svých svěřenců byl Paták spokojen: „Zápas jsme odjezdili po zadku. Hodně nám pomohl na pozici stopera Váňa, který organizoval hru. Soupeř byl nefotbalový. Hrálo se na úzkém hřišti a domácí vše nakopávali na své vysoké hráče do vápna Vedli jsme již tři jedna. Poté jsme inkasovali z vymyšlené penalty. Závěr už jsme přežili. Navíc nám rozhodčí vyloučil po dvou žlutých kartách Vajgla,“ kroutil Paták hlavou a doplníl: „Musím říct, že jsme byli ve všech směrech lepší. Naše vítězství je zasloužené.“ Branky Čáslavi B: Mlynka, Fuksa, Bilinkiewicz. ČK: Vajgl (Č). Čáslav B: Vavřina – Martínek, Váňa, Výborný, Votava – Mlynka, Fuksa, Vajgl, Zoufalý (90. Vašíček) – Bilinkiewicz (83. Paták) – Vrána.

BÍLÉ PODOLÍ NEPROMĚNILO ANI PENALTU

BÍLÉ PODOLÍ – BŘEŽANY II 0:3 (0:1). Trenér Bílého Podolí Bohuslav Šváb byl po domácí porážce zklamaný: „Není pořádně co hodnotit,“ hlesl a pokračoval: „Soupeř se dostal lacino do vedení ve 29. min. střelou z hranice velkého vápna. My jsme o deset minut později nedali penaltu. Poté měl šanci Čakovský, ale míč usměrnil brankáři do rukou,“ litoval. „Ve druhém poločase jsme tlačili, ale soupeř trestal každou naši chybu,“ uzavřel Bohuslav Šváb. Bílé Podolí: Nečas – Kupka, Semínko, L. Toman, M. Šváb – Čakovský, Brunclík, Hájek (61. Štoček), Šimon – Švadlenka (85. Mužátko), Šálený.

OKRESNÍ PŘEBOR

Sedlec - Vrdy 2:1 (0:1). Branky: Cimr, Pav. Mrštík - Luňáček. Diváků: 60: Sedlec: Jón - Bláha, Vavřina, Ďoubal, Gono, Vrba, Volenec, Cimr, Pavel Mrštík, Petr Mrštík, Kolda. Vrdy: Staš - Šindelář, Spěvák, Cakl, Tomíšek, Růžička, Kříž, P. Růžička, Radovnický, Jiří Luňáček, Jan Luňáček. Kaňk - Paběnice 1:3 (0:2). Branky: 78. L. Muras - 37. T. Lupínek, 38. P. Růžička, 59. Tichý. Rozhodčí: Petr Jelínek. ŽK: J. Horký, Koten, J. Výborný, Kubánka, Michal - L. Votava, Petrásek. Kaňk: Pospíšil - Zrzavý, D. Matz (46. Kubánka), J. Černý, J. Horký, M. Klatka, Koten, R. Matz (68. Michal), J. Výborný, L. Muras, M. Vamberský. Paběnice: Benda - Sochr, Blažek, Sedláček, Lebruška, M. Růžička, T. Lupínek, Tichý, L. Votava, Dobrý, P. Růžička. Sázava B - K. Hora B 1:0 (1:0). Branka vlastní. Rozhodčí: Fencl - Kocourek, Zoufalý. ŽK: 0/1. Diváků: 70. Sázava B: J. Hrbek - Sedláček, Mařinec, Štech, Švehla, Knotek, Šmídek, Dušek, Skála, P. Hrbek, Svoboda. Střídali Bartoš, Nepraš. K. Hora B: Stoupa - O. Nedvěd, Černý, Kudláček, Vodička, F. Nedvěd, Michálek, B. Pospíšil, Kopecký, Šesták, T. Pospíšil. Střídali Pudil, Kokeš, Hulman. Zbýšov - Zbraslavice 1:7 (0:3). Branky: Výborný - Čálek 4, Šindelář 2, Šupka. Rozhodčí: Ondráček. Diváků: 50. Zbýšov: O. Radil - Sobotka, Schroller, Jukl, Jirák, Horváth, Výborný, I. Babák, Junek, Šemík, Čáp. Zbraslavice: Křenek - Lanc, M. Černohlávek, Šupka, Dudok, Herčík, M. Veselý, Čálek, Dubják, V. Hlava, Šindelář. Malín - Tupadly 1:2 (0:0). Branky: 71. P. Štoček - 57. pok. kop O. Císař, 85. Jiří Kavánek. Rozhodčí: Tomáš Fidra. ŽK: 2/4. Diváků: 40. Malín: Opasek (50. Voháňka) - M. Novotný, D. Dastych, Hylský, Pátek (68. J. Šťastný), J. Růžička, L. Kraus, P. Štoček, O. Vojtíšek (83. L. Vokoun), Mukařovský, T. Vojtíšek. Tupadly: Potměšil - R. Krajíček (90. Skála), Kořínek, Mastík, V. Pipek, Š. Pipek, Vojt. Vondra, Hošek, Chvátal (73. Klička), Jiří Kavánek, O. Císař. Chotusice - Zruč n. S. 1:3 (0:3). Branky: Čmakal - Zeman, Koudela, Hájek. Rozhodčí: Štupka. ŽK: 3/4. Chotusice: Výborný - Seemann, Vetešník, Procházka, Mar. Hubáček, T. Vetešník, Čtvrtečka, Jiroušek, Všetečka, Čmakal, Goliáš. Střídali Brock, Mathé. Zruč n. S.: Cudlín - Louda, Hájek, Jouza, Brabec, Janda, Zeman, Viktora, K. Petrů, Havel, Koudela. Střídali Váňa, Louda.

U. Janovice B - Malešov odloženo.

III. TŘÍDA

Horky - Kluky 2:0 (2:0), O. Pilař, R. Beneš. Kácov B - Paběnice B 6:1 (3:1), Pospíšil 2, Š. Štorch 2, Pana 2 - Blahník. Křesetice - Č. Janovice 2:2 (1:1), pk 3:5, Jiří Franc, Bláha - Víta, Kropáček. Žleby - Tupadly B 1:3, za domácí Jak. Horák. Sedlec B - Rataje 4:1 (3:1), Jan Vavřina, Cimr, Kratochvíl, Stolín - Procházka. Suchdol B - Hlízov 4:2 (0:1), 50., 52. M. Linhart, 59., 84. Chadraba - 26., 85. pok. kop J. Špitálník. N. Dvory - B. Podolí B 4:4 (3:3) - pok. 5:4 (rozhodující penalta Dupal), Janeček 2, Špírek, V. Melša - Kachmarskyy 2, Jansa 2.

IV. TŘÍDA – SK. A

Štrampouch - Chotusice B 5:0 (3:0), Jak. Oliva, Valdman 2, Blatný 2. Záboří - Vlkaneč 4:1, za domácí vlastní, Křelina, Král, Doubek. Hostovlice - Horušice 4:4 - pk 0:3, Musil, A. Rolenec, Grundman 2 - Radovnický 2, Tyšer 2. Potěhy - Okřesaneč 2:2 (0:2) - pok. kopy 4:2, Sixta, Langron - Matoušek (pok. kop), Brynda. H. Bučice - Vrdy B 1:4 (1:2), Víšek - J. Kebza 2, T. Franc 2. Zbýšov B - Církvice 1:1 - penalty 5:6 (rozhodující penalta Kratochvíl), Brabec - Jungwirth.

IV. TŘÍDA – SK. B

Soběšín - Nepoměřice 1:6, Kalaš - Duna, Martin 2, Linek, Tvrdý, Kmoch. Kaňk B - Kačina 1:2 (0:1), Němec - D. Volenec, Hynek. Č. Janovice B - Močovice 2:6 (0:5), J. Červinka, T. Menšík - Kňourek 3, Plánočka, M. Lank, vlastní. Křesetice B - Malešov B 0:4 (0:2), Krásenský, Hála, Joska, Rak. Malín B - Miskovice 4:1 (2:0), M. Šťastný 2, P. Poklop 2 - Štěpán.

Autor článku: Redakce OK

Soubory cookie používáme k tomu, abychom vám usnadnili a zpříjemnili používání našich webových stránek.
Používáním našich webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s umístěním souborů cookie ve vašem zařízení. Další informace