Redakce Inzerce Spřátelené weby Řádková inzerce Archív Dnes je pátek, 29. března 2024
logo

Fotbalové soutěže uzavřely sezónu 2013/14,

Z utkání Čáslav - Meteor Praha Foto: Archiv OK

Publikováno: 18.6.2014 v 16:00
Rubrika: Sport

Trenéru Čáslavi se zápas s Meteorem ani nechtělo hodnotit..

Čáslav – Meteor Praha 1:2 (0:1). Utkání ve středečním dusnu dlouho divákům nic zajímavého nenabídlo. Domácí sice po většinu času drželi míč, avšak k vážnějšímu ohrožení branky se dostal až po půl hodině zápasu Dolejš, mířil však nad.Ve 35. minutě pak Dolejš sehrál rohový kop se Šanderou, ale jeho střelu gólman hostí vyrazil, stejně dopadla dorážka Karala. Těsně před přestávkou přišel šok! Ludvíkův centr si Rendla srazil do sítě – 0:1. V začátku druhého dějství se domácím hráčům dýchalo ještě hůře. Ve 48. minutě totiž Pilík připravil balón pro Fíčka a bylo to o dvě branky – 0:2. Hráči Čáslavi kontrovali šancemi Abeny a Melechovského, ale ani jeden z borců nemířil přesně. Snížení se tak Čáslavští dočkali až deset minut před koncem zápasu, když si na Kunáškův centr nejvýše vyskočil Ojini – 1:2. To však bylo ze strany domácích vše. Trenér FK Čáslav Jan Kmoch se do hodnocení zápasu nechtěl původně vůbec pouštět: „Nemám vůbec chuť se o fotbale bavit. Chtěl jsem aby byl konec. Třetí liga je taková žumpa, že se nedá ani komentovat,“ uvedl Kmoch rozladěně a pokračoval: „Samozřejmě jsme v po prvním poločase měli vést pět nula. Ovšem neměli jsme finální přihrávku. Přišel trest v podobě vlastního gólu,“ popisoval Jan Kmoch. „Poté se tady někdo dozví, že Meteor potřebuje vyhrát, tak prostě vyhraje. Dál to komentovat nebudu,“ uzavřel naštvaně.Kouč Meteoru František Kopač: „Jsou to naše typické zápasy. Potvrdilo se, že ne vždy stačí na vítězství držet míč a kombinovat. Domácí nás tlačili, ale my jsme čekali na vhodné příležitosti. Domácí sice snížili a závěr byl hektický, ale my jsme to ustáli. Bylo to typické utkání 3. ligy, v níž může každý porazit každého,“ uzavřel Kopač. Branky: 80. Ojini – 45. vlastní, 48. Fíček. Rozhodčí: Kalenda – Severýn, Zadinová. ŽK: Melechovský – Minárčik, Pikous. Diváků: 80. Čáslav: Antošík – Šandera, Karal, Rendla, Kunášek – Dolejš, Abena (69. M. Frejlach), Hoffmann, Kocourek (46. Mlynka) – Melechovský – Mandula (46. Ojini). Meteor: Polomský – Pikous, Minárčik (84. Boruta), Moudrý, Košata – Janda, Štefan, Pilík, Hrdina (78. Kadlec) – Ludvík, Fíček (90. Studnička).

Na závěr sezóny domácí porážka

Kutná Hora - Pardubice B 1:2 (1:0). Prvního gólu v Lorci se dočkali domácí. "Tonda Schwarz po nahrávce Vančury z velkého vápna přehodil brankáře," řekl k úvodní brance zápasu trenér Sparty Stanislav Mach. "Hosté přijeli posílení o několik hráčů z áčka, měli více ze hry. Hráli ale jen po vápno a my jsme byli nebezpečnější, připravili jsme si pět, šest tutových šancí, které jsme neproměnili a to nás stálo všechny body," upozornil kouč Kutné Hory. Pardubická rezerva hned po začátku 2. půle vyrovnala. "V 79. minutě jsme dostali druhou branku hlavou po dlouhém autu," dodal Mach. Kutnohorští hráči se sejdou na tréninku v pátek, pak jim začne dovolená. "Přípravu zahájí v červenci nový trenér," uzavřel Stanislav Mach. Branka K. Hory: Schwarz. K. Hora: Šimon - Skokan, M. Tomíšek, Franc, Dudla (80. Vodička) - Vácha, Černohlávek (67. Wolf), Šesták (60. Antoš), Hačka (74. B. Pospíšil) - A. Schwarz, Jak. Vančura.

Vysoká výhra nebyla nic platná

Kutná Hora B – Ratboř 8:1 (4:1). „Před zápasem jsme ještě živili malou naději na udržení v soutěži, ale Bílé Podolí v Sadské nebodovalo,“ mrzelo asistenta trenéra kutnohorské rezervy Pavla Krále. „Nám se povedl vstup do utkání.Chtěli jsme si zápas užít a důstojně se rozloučit s diváky,“ uvedl Král a pokračoval: „Problém jsme měli na postu brankáře, když do brány nakonec musel Filipec. Chytal ale velice dobře. Škoda, že jsme podobné výkony nepředváděli po celou sezónu. Řekl bych, že jsme si vybrali nováčkovskou daň. Určitě se projevila menší zkušenost týmu,“ uzavřel. Branky Kutné Hory B: Černý, Hačka, Hullman po 2, Vácha, Král. Kutná Hora B: Filipec – Kopecký, Franc, F. Nedvěd (70. Šesták), Hullman – Vácha, Krupička, Fajfr (46. Lebeda), Hačka (80. Vrubel) – Král, Černý (46. Jarkuliš).

Na rozloučenou opět prohra

Semice – Čáslav B 4:3 (4:1). „Ve 20. min. jsme prohrávali čtyři nula. Přestože jsme měli větší držení míče. Obraz hry byl paradoxně v naší režii,“ kroutil hlavou hrající trenér čáslavského béčka Miroslav Paták a navázal: „Nedali jsme snad 8 gólových příležitostí. Já jsem nastřelil dvakrát břevno, Maxa trefil tyč. Poté jsme alespoň snížili. Bohužel jsme soupeři dali velký náskok a to je pak těžké dohánět,“ uzavřel Paták. Branky Čáslavi B: 2 M. Frejlach, Vrána. Čáslav B: T. Výborný – Růžička, Kunášek, M. Výborný, Kutil – Frejlach, Paták, Zikmunda, Vrána – Maxa – Vajgl.

Po „rozlučce“ to bylo těžké

Sadská – Bílé Podolí 4:0 (1:0). „Poprvé jsme inkasovali z protiútoku ve 28. minutě. Zbylé branky padly v posledních dvaceti minutách, kdy už jsme neměli morální ani fyzické síly,“ popisoval trenér Kobylek Bohuslav Šváb. „Obraz utkání ale nebyl tak jednoznačný. My jsme ale byli směrem do útoku plonkoví. Všichni hráči si zahráli a jsme rádi, že máme sezónu za sebou. Včera jsme měli rozlučku a někteří končili až ráno. Hrát poté mistrák není jednoduché,“ uzavřel kouč. Bílé Podolí: Beran – Mužátko, Toman, Semínko (65. J. Švadlenka), Svoboda – Štoček (46. Spáčil), Šálený, Brunclík (70. Kupka), M. Šváb – Fejfar, T. Švadlenka (46. Doubek).

Uhlíři se rozloučili výhrou venku

Tuchoraz - U. Janovice 1:3 (0:0). Hosté vstoupili do zápasu dobře,ale mířili špatně.Také druhou půli začali velkou šancí. "Měli jsme dvě obrovské šance z jedné akce," litoval kouč U. Janovic František Machurka. Na druhé straně se podruhé ozvalo břevno janovické brány a až pak padaly góly. "Po přihrávce Jelínka skóroval Marek a za chvíli po sólu Marka Veliký upravil na 0:2," popisoval kouč. Pak se ke slovu dostali i domácí, ale Uhlíře uklidnil Kopecký po přihrávce Černíka. "Hra byla celkem slušná, v prvním poločase jsme hráli volněji, v druhém jsme přidali," řekl trenér. UJ zahájí letní přípravu 10.7. "Pojedeme soustředění, na víkendy máme vyjednané čtyři přátelské zápasy," dodal. Branky: 67. Vosecký - 57. Marek, 60. Veliký, 74. Kopecký. U. Janovice: Hromádka - Černík, Zadražil, Wolf, Hrbek - Radlíszek (77. Lopour), Kopecký, Veliký, T. Kulhánek - N. Marek, Jelínek.

Jistý vítěz I.A třídy si oslavy pokazil

Suchdol - Mn. Hradiště 1:6 (1:5). "Strašidelný začátek, v 16. minutě jsme prohrávali 4:0," spráskl ruce trenér Suchdola Vlastimil Chlád. "Honza Hebr za góly nemohl, kluci mu vůbec nepomohli," řekl kouč. Až pak se podařilo Štainzovi korigovat na 1:5. "Hosté udělali šest útoků a dali pět gólů," doplnil Chlád a dodal: "Chybovali jsme, trochu jsme si pokazili oslavy. Za chvíli ale na to zapomeneme a postup oslavíme." Letní příprava Suchdola by mohla začít ve čtvrtek 10. července. "Termín jsme ale ještě definitivně nestanovili," upozornil kouč. "Zaplať pánbůh, že jsme sezonu dohráli a dnes už o nic nešlo.Chtěli jsme postoupit a to jsme splnili," shrnul trenér. Branka Suchdola: Štainz. Suchdol: Hebr (30. Míšek) - Jan Rak, Svoboda, Kalivoda, Holub - Müller, Kmoch, Böhm, Javorek - Havránek, Štainz (46. Střihavka).

Na závěr potěšili fanoušky „šestkou“

Sázava - Jesenice 6:3 (4:1). Trenér Pavel Chuchla trochu pozměnil sestavu. "Začali jsme velmi dobře, útočníci se rychle chytli v rozehrávce," uvedl. "Jakub Švec podal výborný výkon, dal 4 góly," poznamenal kouč a pokračoval: "Výkon podalo dobrý celé mužstvo, první půlka byla z naší strany vyloženě dobrá. Přesná kombinace, rychlý přechod do útoku, střelba, branky, agresivita v poli.“ Ve 2. půli domácí hodně střídali. "Aby se všichni rozloučili se spokojenými diváky, kteří přišli v hojném počtu," řekl Pavel Chuchla. Sázavští inkasovali celkem třikrát. "V útoku mají Albu, to je pro nás nechytatelný hráč," upozornil. Sázavští si od fotbalu odpočinou do 15. července. "Pojedeme třikrát týdně, máme smluvená čtyři přátelská utkání. Uvidíme, co dál," uzavřel kouč. Branky Sázavy: Švec 4, Konečný, Jelínek. Sázava: Burcev - Švehla (60. Srba), Šmídek, Chuchla, Král - Jelínek (75. Dušek), Konečný, Štěpán, Foltýn - Švec (78. Martin Danko), Svoboda (79. Říčař).

OKRESNÍ PŘEBOR

Zbraslavice - U. Janovice B 2:0 (1:0)

Branky: 29., 73. Čálek. Rozhodčí: Daniel Mucha. ŽK: 0/1. Zbraslavice: Vavřina - Semerád, Trpišovský, Dudok, Herčík, M. Veselý, Čálek, J. Veselý, Komárek, V. Hlava, Šindelář. Střídali Winkler, Byrwa, Jandus. U. Janovice B: Kmoch - Čížek, Masarovič, Vokřál, Mat. Novotný, Dotlačil, A. Novotný, Blecha, M. Svoboda, Stoupa. Střídali Stoupa, Eminger.

Malín - Malešov 3:2 (1:1)

Branky: Vrba, O. Vojtíšek - Horyna, Nekola. Rozhodčí: Daniel Mucha, bez karet. Malín: Staš - Novotný, Střemcha (46. P. Kraus), Růžička, Rathauz, J. Kraus, L. Kraus, P. Štoček, O. Vojtíšek, Vrba, T. Vojtíšek. Malešov: Šilhán - Novvotný, Vlček st., Mrňák, Hlaváč, Horyna, J. Rejthárek, Lenc, Klečák, Vlček ml., Nekola.

Vrdy - Zruč n. S. 2:2 (2:2)

Branky: 31. Jiří Luňáček, 44. pok. kop R. Truksa - 14. T. Louda, 36. pok. kop L. Jelínek. Rozhodčí: Karel Freund. ŽK: 1/4. ČK: 42. Jouza, 16. M. Váňa. Diváků: 45. Vrdy: M. Doubek - Bajo st. (80. Hájek), Cakl, Kříž, R. Truksa, O. Tomíšek, Pleva, Jiří Luňáček, J. Šindelář (75. Radovnický), Jan Luňáček (66. Šolta), Spěvák. Zruč n. S.: Cudlín - Z. Luda, J. Váňa, Jouza, L. Jelínek, Janda, M. Váňa, Smutný, T. Louda, Viktora, K. Petrů.

Paběnice - Kácov 2:5 (1:2)

Branky: L. Votava 2 - Havlín 2, Pana, Novotný, Š. Štroch. ŽK: 1/1. Diváků: 40. Paběnice: Černovský - Sedláček, Blažek, M. Dvořák, O. Votava, Kunášek, Veselý, Fuksa, L. Votava, P. Dvořák, M. Votava. Střídali Mužátko, Libicher. Kácov: Verner - Rytina, Pivoňka, Marhan, Kabát, Novotný, Pana, Š. Štorch, Havlín, Bělohlávek, Moudrý. Střídal Soucha.

Tupadly – Sedlec

Nehráno, hosté se nedostavili

N. Dvory - Sázava B 3:6 (1:3)

Branky: Melezínek, Kalfiřt 2 - Srba 3, Sedláček, Nepraš, Novák. Rozhodčí: Petr Procházka. ŽK: 4/0. ČK: 1/0. Diváků: 60. N. Dvory: Černý - Čálek, Melša, Maláček, Melezínek, Novák, P. Růžička, Dastych, Marek, Pátek. Střídal Redlich. Sázava B: Hrbek - Sedláček, Miláček, Šlejmar, Dušek, Nepraš, Srba, Konopiský, Skála, Rezek, Novák.

Kaňk - Zbýšov 5:1

Předehráno.

III. třída

B. Podolí B - Zruč n. S. B 13:3 (7:0), Kachmarskyy 3, R. Toman 3, Skala 2, L. štoček 2, Kupkla, J. Švadlena, T. Švadlenka - P. Jelínek 2, Sochůrek. Tupadly B - Kluky 2:0 (0:0), Jiří Krajíček 2. Křesetice - Sedlec B 4:2 (1:1), Ptáčník 2, J. Pokorný, Jarůněk - Ďoubal, Košátko. Žleby - Záboří 5:0 (1:0), Linhart 2, Forman, Hronek, Mich. Šindelář. Suchdol B - Hlízov 2:3 (0:2), za hosty J. Špitálník 2, Čáp.

Paběnice B - Bratčice 2:1 (0:1), Fuksa, Blahník - Doležal.

Chotusice - Č. Janovice 3:1 (0:0), Fedorovič 2, Jiroušek - Menšík.

IV. třída - skupina A

Potěhy - Zbýšov B 3:2, Richard pok. kop, Sixta 2 - Jirák, Šemík. Církvice - Štrampouch 4:4, Jungwirth, Křížek, Dušek, Mastík - Valdman 2, Vacek, vlastní (Vraný). Okřesaneč - Horušice 4:3 (2:0), za domácí Tichý 2, M. Štrba, Matoušek.

Hostovlice - Vlkaneč 3:2 (3:1), R. Kořínek 2, Němec - Zelený, Mikulka. H. Bučice - Chotusice B 5:2 (4:1), Kováč 2, Kleman 2, Paták - Zedník, Tobiáš. Vrdy B - Horky 2:5 (0:3), L. Doubek, Luňáček - Voltr, Trekoval 2, J. Kročák, Beneš.

Žleby B - Močovice 0:6 (0:3), Kňourek 2, Šlejtr 2, Petráček, Topinka.

IV. třída - skupina B

Malín B - Malešov B 2:0 (1:0), Trousil, M. Šťastný. Miskovice - Soběšín 3:2 (1:2), Březina , Štěpán 2 - Vacek, Pařízek. N. Dvory B - Č. Janovice B 3:2 (2:1), V. Melša, Paták, Vaněk - Liberský, Dvořák. Rataje - Suchdol C 9:1 (5:1), P. Jelínek 3, Hošta 3, Rigo, M. Novotný, Brabec - Král.

Zbraslavice B - Nepoměřice 4:3 (1:2), Mičke 2, Moravec M. Veselý - Linek 2, Nouzák. Kaňk B - Kácov B 1:10 (0:4), Vízi - V. Štorch 3, Pana 3, Albrecht 2, Š. Štorch 1, Soucha 1.

Křesetice B - Kačina 2:4 (0:2), J. Franc, P. Franc - Kopecký 2, vlastní, Mucha.

Pohár OFS

získal Malín

Malín - Sedlec 2:1 pk (0:1). Napřed zahrozili hosté, když Jelínkův pokus gólman Opasek nadvakrát vytěsnil. Po něm hlavičkoval Pav. Mrštík nepřesně. Hra se vyrovnala a na první branku se čekalo až do 35. min.: Pospíšil vysunul Jelínka - 0:1. Na druhé straně T. Vojtíšek trestným kopem prověřil gólmana Vokouna. V 55. min. Štoček přihrál a Tomáš Vojtíšek od břevna srovnal na 1:1. Se závěrem přišly šance hostů: V 73. min. Pospíšilovu tvrdou ránu srazil Rathauz, atd. V 85. min. Pavel Mrštík šel sám, Opasek míč vyrazil a při druhém zákroku sudí odpískal penaltu, kterou po poradě s asistentem odvolal. Následoval penaltový rozstřel: V základní sérii 5 pokutových kopů hráči nezaváhali. Pak sice Ďoubalovu penaltu Opasek kryl, ovšem Rathauz přestřelil. Jelínek pálil do tyče a Lukáš Kraus rozhodl o poháru pro Malín. Branky: 55. T. Vojtíšek - 35. Jelínek, rozhodující penalta Lukáš Kraus. Rozhodčí: T. Volenec - D. Zoufalý, Řípa. ŽK: P. Štoček, T. Vojtíšek, Novotný - Ivičič, Vavřina, Pav. Mrštík, Pospíšil. Malín: Opasek - L. Kraus, M. Novotný, P. Štoček, Střemcha - Růžička, Rathauz, T. Vojtíšek, J. Kraus - Mukařovský, O. Vojtíšek (82. Vala). Trenér Tomáš Vojtíšek. Sedlec: Vokoun - Hyka (80. Ďoubal), Vavřina, Gono, Hvězda - Ivičič (72. Jak. Spáčil), M. Volenec, Pav. Mrštík, Petr Mrštík - Pospíšil, Jelínek. Trenér Luboš Votava.

Autor článku: Redakce OK

Soubory cookie používáme k tomu, abychom vám usnadnili a zpříjemnili používání našich webových stránek.
Používáním našich webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s umístěním souborů cookie ve vašem zařízení. Další informace