Redakce Inzerce Spřátelené weby Řádková inzerce Archív Dnes je pátek, 29. března 2024
logo

Čáslavští fotbalisté v anglickém týdnu zabojovali, Kutná Hora dokázala zvítězit na hřišti první Dobrovice

Čáslavští fotbalisté v  anglickém týdnu zabojovali, Kutná Hora dokázala zvítězit na hřišti první Dobrovice
Z utkání Štěchovice - Čáslav. Vpravo Petr KunášekFoto: Archiv OK

Publikováno: 22.4.2015 v 16:00, Aktualizováno: 20.4.2015 v 6:00
Rubrika: Sport

ČÁSLAVŠTÍ FOTBALISTÉ V „ANGLICKÉM“ TÝDNU VYDOLOVALI PĚT BODŮ! Štěchovice - Čáslav 1:2 pk (0:0). Hosté se pustili do boje o důležité body aktivně. Domácí hrozili po centrech, více jim pozorná obrana hostů dlouho nepovolila. Teprve až ve 38. min. se Štěchovičtí blýskli pěknou kombinací, ovšem Tamou pálil jen do boční sítě. Vacek se na druhé straně chytil dvakrát do ofsajdové pasti, ve 41. min. Fousek vybojoval míč, z úrovně pokutového území to zkoušel na Sňozíka technicky, ale minul.

Velkou příležitost měl Záviška, ale přestřelil. Po změně stran oba týmy napřed v koncovce selhaly, ale pak jako první skórovali Čáslavští: V 66. min. po Záviškově akci Tomášek našel Fouska, který pohotově pálil k tyči - 0:1. V 70. min. se Fousek dostal k další koncovce, hlavičkoval jen slabě. Stejně jako v Louňovicích hosté inkasovali v závěru: Po rohu Busta srovnal na 1:1.

V penaltách rozhodla předposlední série, kdy Tamou napálil balón jen do břevna a Váňa potvrdil bonusový bod pro Čáslav. "Navázali jsme na slušný výkon z Louňovic. Tam jsme v poslední minutě ztratili body, dnes bohužel v 89. min. soupeř vyrovnal," řekl čáslavský trenér Oldřich Abrhám a dodal: "Smůly jsme si vybrali už kopec. Hráčům ale musím poděkovat za bojovný výkon. Klobouk dolů, jak v penaltách zachovali chladnou hlavu a skvěle je proměnili." Branky: 89. Busta - 66. Fousek. Čáslav: Stehno - M. Frejlach, Karal, Váňa, Kunášek - Vacek, Vančura, Tomášek, Záviška - Maxa, Fousek.

Čáslav - Domažlice 1:0 (0:0). Fotbalisté FK Čáslav chtěli potvrdit body ze Štěchovic. Ve dvou předchozích utkáních Čáslavští inkasovali v poslední minutě a gólu v závěru se diváci dočkali i tentokrát. Domácí zahrozili hned zkraje dvěma průniky: Nejprve Frejlach našel Vacka, o chvíli později Záviška Maxu, ale ani on míč mezi tři tyče nevměstnal. V 18. min. Vančura poslal do brejku Závišku, Maxa udělal kličku i brankáři, ale obrana míč odvrátila.

Ve 36. min. se do šance dostali hosté - skvěle vyběhl brankář Stehno. Nejblíže gólu byli domácí ve 38. min., když Týfa přenesl hru na Závišku, akci zakončil Vančura, ale jen do břevna! Poté ještě Karal vyslal Týfu, jehož střelu gólman vyrazil na roh. Druhou půli začal brejk hostů, ale Stehno svůj tým podržel. V 53. min. Hošek otřel míč o břevno čáslavské brány, domácí ale začali přebírat iniciativu. Záviška to z hranice šestnácky zkoušel technicky, leč nepřesně.

K Záviškovi propadl i Týfův křižný míč, hráč byl ale hodně blízko brankáře Ticháčka.V 64. min. Vančura vysunul do stoprocentní šance Vacka, který ale skončil na výborném zákroku brankáře. V 70. min. domácí marně obléhali branku soupeře. V 81. min. Vacek vybojoval míč, dostal se až před Ticháčka, ale opět ho nepřekonal. Na druhé straně vytáhl skvělý zákrok Stehno při průniku Špírka. V 90. min. Vančura přiťukl balón Záviškovi, který pálil slabě.

O osudu utkání tak rozhodla poslední šance v nastaveném čase: Centr zprava Ticháček sice skvěle vyrazil, ale jen k Vackovi, který mu míč vrátil k tyči! - 1:0. "Fotbalový bůh asi existuje," ulevil si čáslavský trenér Oldřich Abrhám. "Za poslední zápasy, kdy jsme ztratili body v posledních minutách, jsme si taky jednou vyhrát zasloužili. Přijel tým z horních pater tabulky, sehráli jsme velmi těžký zápas. Nás v poslední době zdobí jedna věc: Neskutečně dřeme. Soupeři mají možná občas vyšší kvalitu, lépe kombinují, my ale do hry dáváme neskutečné srdce a snažíme se zápasy urvat.

Hráčům jsem říkal, že v první řadě musíme mít vítězný charakter, jít na hřiště s tím, že chceme vyhrát každý souboj. Dnes dokázali, že vítěznou hlavu i srdce mají," uzavřel trenér. Branka: 90.+1 Vacek. Diváků: 205. Čáslav: Stehno - M. Frejlach, Karal, Váňa, Kunášek - Záviška, Vančura, Tomášek, Týfa (76. Mlynka) - Maxa, Vacek.

KUTNÁ HORA USPĚLA NA HŘIŠTI PRVNÍHO. Dobrovice - Kutná Hora 1:2 pk (1:0). "Stál proti nám kvalitní soupeř, který byl lepší směrem dopředu," uvedl kutnohorský trenér Jan Holík. "Za první poločas jsme si vytvořili možná nejvíce šancí z prvních poločasů na jaře, měli jsme čtyři gólové šance, které jsme nevyužili.

Paradoxně jsme byli potrestáni v 17. minutě, kdy po faulu u postranní čáry prolétl trestný kop celým vápnem na zadní tyč," řekl k zápasu kouč a navázal: "Byli jsme aktivní, šli za vyrovnáním. Křelina se v 77. minutě dostal za obránce a krásnou křižnou střelou vyrovnal.

Soupeř byl opticky lepší v prvním poločase, my zase ve druhém. Celé utkání jsme poctivě odpracovali." Druhý bod Kutnohorští vybojovali v penaltovém rozstřelu, který odchytal už Jan Kubát. Ten v 1. poločase střídal zraněného Zicha. "Má něco se svalem, uvidíme, co z toho bude.

Do divize premiérově naskočil Jan Kubát a popral se s tím velmi statečně," chválil mladého gólmana kouč. "V pěti dnech nás čekají dvě utkání - ve středu v Jablonci a o víkendu s Trutnovem, který prakticky neinkasuje," uzavřel Holík.Branky: 17. Volf - 77. Křelina. K. Hora: Zich (37. J. Kubát) - Skokan, Schwarz, Franc, Urban (80. Šindelář) - Vácha (84. Hačka), Bora, Vocel, Wolf - Antoš, Křelina.

KACAFÍREK SESTŘELIL OSTROU ČTYŘMI GÓLY

Suchdol - Ostrá 4:0 (2:0). "Zejména v prvním poločase jsme podali nejlepší výkon na jaře. Mně osobně se to moc líbilo," chválil své hráče suchdolský trenér Vlastimil Chlád.

"Bylo tam vysoké nasazení, i herně to bylo dobré," upřesnil. Všechny branky vstřelil Štěpán Kacafírek. "Před prvním gólem ho Janovský uvolnil, šel sám na bránu. Druhou branku přidal hlavou po rohu a signálu. Ve 2. poločase po faulu na Janovského proměnil penaltu a tři minuty před koncem obešel dva hráče i brankáře a dal na 4:0," popsal góly kouč.

Branky: Kacafírek 4. Suchdol: Čižinský - Dudla, Svoboda, Biško, Kutil - Bereš, Michálek, Šusta (80. Chadraba), Dastych - Kacafírek (88. Laštovka), Janovský (70. Linhart).

OSLABENÝ KÁCOV SOUPEŘI NESTAČIL. Zbuzany - Kácov 5:0 (2:0). "Soupeř byl jasně lepší a vyhrál zaslouženě," podotkl trenér Kácova Miroslav Jelínek. "Nicméně my jsme mu to ulehčili. Na utkání jsme přijeli bez čtyř nejzkušenějších. Myslel jsem si, že to nebude tolik znát," konstatoval.

"V první půli byli sice domácí lepší, ale měli jen jednu šanci. Bohužel jsme během 6 minut dvakrát chybovali. Bylo z toho penalta. Tu proměnil Kincl. Po našem rohu nám Koubek utekl z poloviny hřiště a zvýšil na rozdíl dvou branek. Bohužel v druhé půli hned v 53. min. se trefil přes zeď z trestného kopu opět Kincl, bylo po zápase.

Dostali jsme facku, ale neděláme z toho tragédii," uzavřel Jelínek. Kácov: Michal - Moudrý, Kabát, Habal (36. Zájíc) - Petrů - Žovinec (61. Bělohlávek), Průcha, Moudrý, Filip - Červeňák, Pana.

UHLÍŘI URVALI DŮLEŽITÉ BODY

U. Janovice - Teplýšovice 1:0 (1:0). "Nechci se moc vyjadřovat o dalších věcech, ale vypadá to, že nám dnes moc přáno nebylo," naznačil trenér FK Uhlířské Janovice Josef Bohatec. "1:0 jsme si tvrdě vybojovali," doplnil.

Podle kouče teplýšovická obrana moc prostupná není. "Z brejků jsme ale šance měli. Dali jsme regulérní gól po rohu, který nám rozhodčí neuznal," uvedl. Přesto se domácí dočkali vedení, když po pasu Černíka potrestal chybu brankáře hostů Wolf.

"Mělo to skončit dva nebo tři nula, ale dnes nám nebylo přáno skórovat. O tři body jsme museli bojovat až do konce, a to se hrálo ještě o pět minut více místo třech," řekl Bohatec. Branka: 23. Wolf. U. Janovice: Hromádka - Černík, T. Kulhánek, Boubín, Zadražil - D. Kulhánek (71. Hrbek), Dotlačil, Kopecký, Randlíszek - Stoupa (74. Jelínek), Wolf.

TŘI GÓLY PO ROHOVÝCH KOPECH! Mnichovo Hradiště – Sázava 5:0 (3:0). „V první půlce zápase nebyla naše hra špatná,“ uvedl trenér Sázavy Pavel Chuchla a navázal:

„Absolutně jsme ji ale znehodnotili tím, že jsme neubránili rohy domácích. Ze čtyř jsme dostali tři branky! Chybějí nám vysocí hráči a domácí rohy kopali velmi dobře. Nebyli jsme schopni na to reagovat. Zápas byl rozhodnutý v poločase,“ litoval Chuchla.

„Druhou půli jsme dohrávali z povinnosti,“ přiznal kouč a doplnil: „Domácí mají asi nejlepší mužstvo v soutěži. My jsme v současném složení neměli sílu jim konkurovat.“ Sázava: Burcev – Jan Jelínek (55.Fantys), Srbam, Chuchla, Král – Marek Chrpa, Šmídek, Martin Chrpa (68. Dušek), Knotek – Švec, Konečný.

TRENÉR ANTOŠ MLUVÍ O OSTUDĚ!

Zeleneč – Čáslav B 3:0 (1:0). Domácí tým byl před utkáním na patnácté pozici o čtyři body za Čáslaví. Hosté však podali nejhorśí výkon v sezóně! Trenér Čáslavi B Jiří Antoš byl z utkání rozladěný:

„Náš výkon nejde ani nijak hodnotit. Podali jsme nejhorší výkon v sezóně. Chybělo nám absolutně všechno,“ kroutil hlavou a pokračoval: „Za výkon bychom se měli stydět! V zápase, kde šlo o hodně, jsme nic nepředvedli. Jsem velmi zklamaný,“ uzavřel Antoš naštvaně.

Čáslav B: T. Výborný – Veselý, Richard, Votava, Vrána (46. Lebduška) – Zoufalý, Kadlec, Filka, Havránek – Martínek, Netušil.

PODOLÍ VEDLO UŽ ČTYŘI NULA

Bílé Podolí – Býchory 4:2 (0:0). Domácí se ve druhém poločase dostali do vedení čtyři nula. Hosté pak dvěma brankami už jen snížili.

"První poločas byl bojovný, vyrovnaný, bez vyložené šance," popisoval trenér Bílého Podolí Bohuslav Šváb. "Do druhé půle jsme výborně vstoupili gólem hned po rozehrání. Než se hosté rozkoukali, dali jsme druhý. Třetí branka z penalty rozhodla," konstatoval Šváb a doplnil:

"Mrzí mě dva inkasované góly. Druhý jsme dostali v poslední minutě." Branky BP: 46., 48. a 61. Švadlenka, 57. Bareš p. k. B. Podolí: Nečas – Semínko, Šálený, Bareš, Spáčil – Čakovský, Šváb, Štoček (65. Fejfar), Hájek (79. Kupka) – Švadlenka (83. Kachmarskyy), Jelínek.

OKRESNÍ PŘEBOR

Malín - Malešov 1:3 (0:1)

Branky: 90.+1 Janoušek - 26. Pavlík, 77. Ž9dek, 84. D. Klečák. Rozhodčí: Petr Procházka. Diváků: 60. Malín: Staš - Novotný, Jan Husa, Pátek (80. O. Vojtíšek), Rathauz, M. Kročák (46. J. Kraus), L. Kraus, P. Štoček, Janoušek, Jarkuliš, T. Vojtíšek. Malešov: Táborský - R. Barenčík, Zajíc (19. Kalfiřt), M. Poklop, Jak. Rak, R. Špitálník (52. Žídek), J. Rejthárek, Pavlík (81. Pudil), Vokoun, Klečák, Nekola.

Zbýšov - K. Hora B 1:7 (1:2)

Branky: I. Babák - Krupička 3, Trnka, Kopecký, Hanousek, vlastní (Hybler). Rozhodčí: Pavel Čejka. ŽK: 2/2. Diváků: 40. Zbýšov: O. Radil - Výborný, Hybler, Horváth, Šemík, Čáp, L. Sobotka, I. Babák, V. Radl, Junek, Jukl. K. Hora B: Stoupa - O. Nedvěd, Černý, Filipec, Krupička, F. Nedvěd, Michálek, B. Pospíšil, Kopecký, T. Pospíšil, Lebeda.

Sázava B - Paběnice 2:2 (1:1) - pk 3:4

Branky: Nepraš, Mařinec - L. Votava 2. Rozhodčí: Ivan Fencl. ŽK: 3/7. Diváků: 70. Sázava B: Štěpánek - Mařinec, Reis, Schneider, Švehla, Nepraš, Dušek, Svoboda, Skála, Hrbek, Bartoš. Střídali Fantys, Pešta, Danko, Novák. Paběnice: Černovský - Lebruška, Blažek, Sedláček, O. Votava, Petrásek, Lupínek, Fuksa, L. Votava, Kunášek, Vlach. Střídali Novák, Brotánek.

Kaňk - Vrdy 1:1 (0:1) - pk 2:3

Branky: L. Muras - M. Tomíšek. Rozhodčí: František Křivka. Kaňk: Pospíšil - M. Klatka, Koten, M. Horký, Zrzavý, Mandík, Jak. Výborný, Růžička, Kubánka, L. Muras, D. Klatka. Vrdy: M. Šindelář - Kapounek, Spěvák, Kříž, R. Truksa, J. Růžička, K. Truksa, J. Šindelář, Jan Luňáček, M. Tomíšek, Šolta.

Sedlec - Zruč n. S. 1:1 (0:0) - pk 5:4

Branky: 73. Cimr - 63. Koudela. Rozhodující penalta Cimr. Rozhodčí: Kučera - Jelínek, Kocourek. ŽK: Pacák, Vavřina - Jelínek. ČK: 89. Kolda - 90. Jelínek. Sedlec: Jón - Pacák, Jan Vavřina, L. Tvrdý, Pavlík - M. Volenec, Zdychynec (66. Vrba), Kolda, Hvězda - Cimr, Jelínek (70. D. Košátko). Trenér Luboš Votava. Zruč n. S.: Cudlín - Z. Louda, Hájek, Jouza, L. Jelínek - Viktora, Janda (83. T. Louda), K. Petrů, Zeman - Koudela, Brahimi. Trenér Michal Váňa.

Chotusice - Tupadly 1:0 (0:0)

Branka: Netáhlo. Rozhodčí Löwe. ŽK: 1/2. Diváků: 120. Chotusice: M. Výborný - Tuzar, M. Procházka, Smutný, Mar. Hubáček, Netáhlo, R. Jiroušek, Všetečka, J. Goliáš, R. Goliáš, Fedorovič. Střídali J. Dospěl, Mathes, Balvín. Tupadly: Potměšil - R. Krajíček, Kořínek, V. Pipek, R. Kruml, D. Pipek, Š. Pipek, Chvátal, Hájek, O. Císař, Hudec. Střídali D. Krajíček, Jos. Kavánek.

U. Janovice B - Zbraslavice 1:0 (0:0)

Branka: R. Tancer. Diváků: 50. U. Janovice B: J. Kmoch - Bureš, Holeček, Hrbek, M. Jelínek, Veliký, Blecha, T. Kopp, N. Marek, R. Tancer, Vinický. Střídali: Čížek, Vyhnánek, Eminger. Zbraslavice: Křenek - Pánek, Semerád, Černohlávek, Šupka, Dudok, Herčík, Radil, M. Veselý, Čálek, J. Veselý. Střídali Kakáček, Komárek, V. Hlava.

III. třída

Horky - Tupadly B 1:3 (0:2), R. Beneš - Jiří Kavánek 2, M. Čmakal. Křesetice - B. Podolí B 3:0 (1:0), Ptáčník 2, Borovec. Kácov B - Rataje n. S. 4:3 (1:2), V. Štorch 2 (jednou z PK), Havlín, Pana - Marek, Jelínek 2. N. Dvory - Hlízov 2:2 (1:1) - 4:5 pk, Janeček, Melezínek - Křelina, J. Špitálník. Suchdol B - Paběnice B 5:2 (3:1), za domácí Čižinský 2, Chadraba, Schwarz, Laštovka. Sedlec B - Kluky 3:2 (0:0), Volenec 2, Cimr - Vavřina, M. Šrámek.

IV. třída – sk. A

Potěhy - Horušice 3:1, Lagron, Němec, Vaněk - Pham.

Hostovlice - Církvice 2:2 (0:0) - pk 4:2, vlastní, P. Rolenec - Evžen, Karlík. Záboří - Chotusice B 3:1 (2:1), Zoubek 2, Vobořil - Výborný. Štrampouch - Vrdy B 4:1 (2:0), Valdman 4 - Bajo. Bratčice - H. Bučice 4:4 (2:0) - pk 3:2, Hašek 2, Říha, Růžička - Kůta, Vamberský, Gazdík, Čárný. Zbýšov B - Vlkaneč 4:2 (2:1), Petrák 2, I. Babák, Jukl - Mrkvička, Zelený.

IV. třída – sk. B

Soběšín - Močovice 1:3 (0:2), Srb - Šlejtr, M. Lank, Cypra.

Malín B - Malešov B 4:3 (3:0), M. Šťastný 2, O. Vojtíšek, P. Procházka - Neset, Krásenský. Křesetice B - Zbraslavice B 0:0 - pk. 3:4. Č. Janovice B - Kačina 0:2 (0:1), Michálek, Křepelka. Kaňk B - Zruč n. S. B 0:2 (0:1), Hájek, K. Petrů.

Autor článku: Redakce OK

Soubory cookie používáme k tomu, abychom vám usnadnili a zpříjemnili používání našich webových stránek.
Používáním našich webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s umístěním souborů cookie ve vašem zařízení. Další informace