Redakce Inzerce Spřátelené weby Řádková inzerce Archív Dnes je pátek, 29. března 2024
logo

Čáslav po debaklu v Chrudimi doma prohrála až na penalty. Záchranářský duel Kutná Hora zvládla

Foto: Archiv OK

Publikováno: 8.6.2016 v 16:00, Aktualizováno: 7.6.2016 v 10:00
Rubrika: Sport

Čáslav po debaklu v Chrudimi doma prohrála až na penalty

Chrudim - Čáslav 5:0 (3:0).

Domácí si začali budovat brankový náskok od prvních minut: V 5. min. volný Langr trefil hlavou mezi nohy Dastycha - 1:0. Hosté branku soupeře ohrozili v 18. min., Strnad však trefil jen břevno. Ve 32. min. Mastík vysunul za obranu Haufa a bylo to 2:0. Ve 36. min. po Frejlachově faulu kopal Mastík pokutový kop - 3:0. Krátce po změně stran přišla po faulu Vajgla druhá penalta - 4:0. Pak už se hrálo jen na jednu bránu. V 74. min. nabíhající Opina uklidil balón prakticky do prázdné brány - 5:0. Branky: 5. S. Langr, 32. Hauf, 36. pok. kop Mastík, 49. pok. kop Sixta, 74. Opina. Čáslav: Dastych - M. Frejlach (50. M. Král), Jeníček, Hell, Martínek (46. Richard) - T. Mlynka, R. Vajgl, Váňa, Strnad, Lebduška (79. R. Zoufalý) - Špičák. Čáslav – Písek 0:0, 2:4 pk.. „Druhý bod by byl pro nás milejší. Ve druhém poločase jsme šli za vítězstvím,“ řekl trenér Čáslavi Jiří Antoš a dodal „Musím ale uznat, že v první půli byl soupeř lepší. Moc šancí se v zápase neurodilo. My jsme měli několik brejků, ale ty jsme nedotáhli. Soupeř hrozil ze standardek“. Líbilo se mi, že jsme se po debaklu v Chrudimi zvedli. Penalty jsou loterie.“ .

Diváků: 150. Čáslav: Nguen – Vajgl (75. Výborný), Jeníček, Hell, Kunášek – Richard – Mlynka, Strnad (80. Zoufalý), Váňa, Král – Špičák.

Záchranářský duel Kutná Hora zvládla

Kutná Hora – Ústí nad Orlicí 2:0 (1:0).

Domácí v úvodu vymysleli pár centrů a dlouhých autů, ale k ničemu to nevedlo. Po půlhodině se ozvali hosté a přišla velká šance. Tváří v tvář gólmanovi Ptáčkovi byl s míčem na noze Souček. Ve vyložené šanci ho jen trefil do nohou. Z následné akce zakroutil technicky míč do břevna Antoš. K další střele napřáhl Wolf, míč pak ve skluzu usměrnil Antoš a domácí se radovali – 1:0. Začátek druhé půle patřil hostím. Ti se však do vážnější šance neprobojovali. Nervózní utkání rozsekl čtyři minuty před koncem Šindelář, který hlavou do prázdné brány zakončil precizní Maxův centr – 2:0. Trenér Kutné Hory Jan Holík: „Pro nás to bylo klíčové utkání jara. Kdybychom ho nezvládli, byl by boj o záchranu velmi těžký a ne v našich rukou. Věřím, že nám tato výhra pomůže bodovat ve zbývajících zápasech.“

Branky: 31. Antoš, 86. Šindelář. Diváků: 105. Kutná Hora: Ptáček – Skokan, Schwarz, Franc, Mandutz – Vácha (86. Nekvinda), Wolf (90. Hačka), Regner, Urban (78. Pago) – Maxa (89. Zelený), Antoš (61. Šindelář).

Suchdol bez zraněných hráčů přišel o body ve dvou minutách

Suchdol - Letohrad 1:2 (1:0).

V 15. min. se skóre měnilo: Bora parádně míč, posunul Hannichovi, který poslal centr do malého vápna a Dastych balón srazil do sítě - 1:0. Suchdolští měli šanci i ve 26. min., ovšem Michálkovo zakončení gólman Ehrenberger reflexivně vytáhl na roh. Domácí mohli navýšit vedení v 55. min.: Po centru Michálka se míč odrazil na zadní tyč, ale Dastychovu ránu z brány vykopl Vaniš. Michálek se zranil a od té doby přebrali otěže hosté. V 66. min. Tichý nastřelil spojnici tyče a břevna, v 77. min. Černohorský vysunul Kabourka, který koncovku přenechal Čadovi - 1:1. O dvě minuty později Čada vybídl ke skórování Kabourka - 1:2. Domácí se snažili, při rozích pomáhal i gólman, ale vyrovnat nestihli. "Prohráli jsme doma. Za stavu 1:0 jsme měli několik dobrých akcí, které jsme měli vyřešit lépe“, řekl trenér Suchdola Radim Truksa. Suchdol má za týden volno, v závěru divize přivítá Ústí n/O. "Minule jsme dohrávali v osmi zdravých lidech, bohužel se nedali dohromady Hendrych, Vančura ani Kubík, dnes odkulhal Michálek," uzavřel Truksa.

Branky: 15. Dastych - 77. Čada, 79. Kabourek. Diváků: 100. Suchdol: Kubát - Bodlák, Růžička, R. Biško, Svoboda - Dastych, Nosek, Bora, Hannich - Michálek (57. Langr) - Rybařík.

Kácov bojuje o záchranu!

Sp. Příbram – Kácov 1:2 (1:2).

„Začali jsme trošku laxně. Domácí nás zatlačili dlouhými nákopy,“ řekl trenér Kácova Miroslav Jelínek. „Nicméně jsme v 10. minutě skórovali, po krásném centru se trefil do šibenice Filip. Kluci zabojovali i po vyrovnání a dokázali jsme se opět dostat do vedení. Ve druhé půli domácí nastřelili tyč. V 80. minutě šel sám na bránu Petrů, ale nedal. Klepali jsme se o výsledek až do konce. Kluky musím pochválit. Takhle si představuji, že se hraje o záchranu. Budeme se rvát do posledního kola,“ uzavřel.

Branky: 15. Vašek – 10. Filip, 31. Petrů. Kácov: Gabriel – Toupal (63. Linhart), Kabát, Zvára – Houdek – Cettl, Vlasák – Pana, Moudrý, Filip – Petrů (80. Švec).

Uhlíři inkasovali pět branek

U. Janovice - Průhonice 1:5 (0:1).

"Začali jsme celkem dobře, ale ve 25. minutě nás soupeř potrestal z brejku a pak začal mít navrch," popisoval první poločas trenér FK U. Janovice Radek Förster. "Vypracovali jsme si stoprocentní šanci, ze které jsme mohli srovnat, ale neproměnili jsme jí. Hosté hráli dobře, navíc jim tam dnes všechno spadlo, nám bohužel nic," naznačil kouč. Uhlíři se dočkali aspoň čestného úspěchu za stavu 0:5. "Brankář dělal kličku útočníkovi, upadl a dali jsme do prázdné brány.," uzavřel Förster.

Branky: 81. N. Marek - 25. Skopec, 57. Žáčik, 61. Brázda, 75., 77. Vinš. Diváků: 70. U. Janovice: Hromádka - P. Boubín, Zadražil, Randlíszek, Strnad - Bureš, T. Kulhánek, Dotlačil, D. Kulhánek - Stoupa (57. Veliký), N. Marek.

Z hladkého vedení bylo drama

Zruč n. S. - Jankov 4:2 (2:1).

"Body jsou důležité, Jankov byl těsně za námi," řekl zručský trenér Michal Váňa. Zručští přetrhli šňůru tří proher. Začali výborně, brzy vedli 2:0, ale pak následovalo drama. "Vypadalo to na další brankové hody," popisoval Váňa a dodal: "Pak jsme ale přestali hrát. Hosté se chytili brankou po obrovské chybě našeho beka, přišlo i vyrovnání. Branka padla opět po hrubce. Petrů si v 82. minutě naštěstí udělal dvě kličky ve vápně a technicky to proměnil k tyči. Pak přidal Jouza čtvrtý gól po centru Havla".

Branky: 3., 13. Havel, 82. K. Petrů, 89. Jouza - 26. Horčička, 55. Říha. Zruč n. S.: Cudlín - Z. Louda, Viktora, Koudela, Jelínek - M. Váňa (82. Kovář), K. Petrů, Jouza, Martiňák (58. Janda) - Zeman, Havel (89. Bareš).

Na hřišti posledního nezaváhali

Břežany II – Čáslav B 0:4 (0:3).

„Do zápasu jsme velmi dobře vstoupili. Začali jsme aktivně a měli jsme tlak. Do dvacáté minuty jsme dali tři branky,“ konstatoval trenér Čáslavi B Radek Toman a pokračoval: „Ve 25. minutě jsme bohužel nedali penaltu a od té doby jsme začali šance spalovat. Nebyli jsme schopni dát branku,“ kroutil hlavou. „Ve druhé půli jsme dokázali z mnoha šancí skórovat až v 80. minutě. Šancí jsme měli opravdu mnoho. Zápas mohl klidně skončit dvouciferným výsledkem,“ uzavřel Toman.

Branky: 3., 80. Vašíček, 10. Vrána, 20. Ronovský. Čáslav B: Dastych – R. Zoufalý (46. Vajgl), Výborný, Martínek, Toman – Kubát, Kopecký, Ronovský, Lebduška – Vrána, Vašíček.

Sázava se ve Vraném neprosadila

Vraný – Sázava 2:0 (1:0).

„Čekali jsme od domácích větší tlak, jelikož hrají o setrvání v soutěži. Měli jsme tři šance, trefili jsme břevno, Keltner šel sám na bránu, Šmídek slabě trefil míč v jasné šanci. Branku jsme dostali těsně před koncem poločasu,“ mrzelo trenéra hostů Pavla Chuchlu.„Krátce po výměně stran jsme inkasovali podruhé. Poté jsme se snažili korigovat, ale to se nám bohužel nepodařilo,“ uzavřel Chuchla.

Branky: 45. a 47. Urban. Sázava: Burcev – Dušek, Kozák, Říčař, Chuchla – Mařinec (51. Marek Chrpa), Šmídek, Martin Chrpa, Král – Keltner, Foltýn.

Katastrofa je slabé slovo...

Lysá nad Labem – Bílé Podolí 7:2 (3:0).

Katastrofa je slabé slovo,“ kroutil hlavou trenér Kobylek Bohuslav Šváb. „Hned ve třetí minutě jsme měli gólovku. Poté další šanci, ale nedali jsme. Dalších patnáct minut chyba střídala chybu. My jsme dostali tři branky. Jednu po střele z dálky a dvě po dorážkách. Bylo po zápase,“ řekl Šváb a dodal:„Dva slepené góly v první půli mančaft rozložily My jsme dnes odjeli na zápas v 11 hráčích a dva padesátníci byli na střídaní. Takhle se to dělat nedá,“

Branky: 32. Růžička, 41. Novák, 44. Poborský, 53. Sosnovský, 62. Baran, 73. Poborský, 84. Hanke - 66. Švadlenka, 90. Semínko. Bílé Podolí: Beran – Kupka, Šálený, Toman, Svoboda – Hájek, Čakovský (78. Štoček), Fejfar, M. Šváb – Semínko, T. Švadlenka.

OKRESNÍ PŘEBOR

Zbýšov - Malešov 1:0 (0:0)

Branky: 64. Hortenský. Zbýšov: O. Radil - Jukl, Výborný, P. Vebr, Tyšer (64. Junek), L. Sobotka, V. Radil, Hortenský, Šemík, Horváth, Škodák (87. Vl. Kolář). Malešov: Táborský - R. Barenčík, Magat, Kepka, Balán, Vlček ml., Železný, Jak. Rak, Hála, Jak. Výborný (32. Šibrava), Žídek.

Malín - Hlízov 3:2 (1:1)

Branky: 14. L. Kraus, 50. Málek, 69. T. Vojtíšek - 26., 80. J. Špitálník. ČK: 89. Luk. Křelina. Diváků: 100. Malín: Pospíšil - Novotný, Jan Husa, O. Vojtíšek (72. Dupal), Rathauz, J. Kraus, L. Kraus, P. Štoček, Janoušek (46. Vrba), Málek, T. Vojtíšek. Hlízov: Jón - Luk. Křelina, Mathé, Pertlíček (66. Budín), P. Růžička, K. Suchý, Čížek, Machů, J. Špitálník, Bak (46. Chadraba), Němec.

Kácov B - Vrdy 3:0 (1:0)

Branky: 16. Pana, 61. Havlín, 88. Wolf. Diváků: 70. Kácov B: Pospíšil - Pivoňka, Berky, Marhan (80. Švec), J. Výborný, Pana (70. Peroutka), Š. Štorch, Wolf, Futera (80. Šnobl), Hylský, Moudrý (60. Havlín). Vrdy: M. Šindelář - Chudomel, M. Tomíšek, Petr, J. Růžička, J. Šindelář (61. Smetana), Šolta, V. Plašil, Jan Luňáček (46. Novák ml.), Hronek (70. K. Truksa), Jiří Luňáček.

Paběnice - Zbraslavice 2:4 (1:1)

Branky: 3. Blahník, 69. M. Zikmunda - 30. Herčík, 47. M. Veselý, 65., 80. Šindelář. Diváků: 35. Paběnice: Černovský - Sochr, Blažek, Sedláček (58. Oliva), Blahník, Kunášek (58. Brotánek), Veselý, Fuksa, Jiří Vlach, M. Zikmunda, M. Votava. Zbraslavice: Březina - Semerád, M. Černohlávek (58. Byrwa), Radil (83. Kordiak), Šindelář, Dubják, M. Veselý, B. Pospíšil (81. Winkler), Herčík, Lanc, V. Hlava.

Sedlec - Kutná Hora B 3:2 (1:2)

Branky: 37. Žídek, 73. Gono, 80. Pavel Mrštík - 27. Michálek, 38. Filipec. Diváků: 60. Sedlec: Rybák - Žídek (56. Hyka), Kožnar (89. Poul), D. Košátko, Petr Mrštík, Volenec, L. Tvrdý, Gono, Pavel Mrštík (83. Koriťák), Hvězda, Cimr (71. Kolda). K. Hora B: Stoupa - Černý, Filipec (67. Zeman), Vodička, Šmidrkal (71. Turkovský), P. Král, Michálek, Kopecký, Jarkuliš, Hulman, F. Nedvěd (83. Vojáček).

Chotusice - Tupadly 3:3 (2:2)

P. k.: 10:11. Branky: 19. Žilka, 31. Lub. Fedorovič, 89. J. Goliáš - 42. Císař, 45. Jiří Kavánek, 78. Hašek. Rozhodčí: Volenec - Kučera, Houška. Diváků: 50. Chotusice: M. Výborný - Všetečka (66. Dospěl), Netáhlo (55. M. Procházka), Žilka, R. Goliáš, L. Fedorovič (40. J. Procházka), Horyna, J. Goliáš, Tuzar, Dvořák (55. Čtvrtečka), Mar. Hubáček (71. R. Procházka). Tupadly: Potměšil - V. Pipek, Kořínek, Semrád, D. Pipek, Kruml (62. Janeček), Vondra (68. Szabó), Chvátal, Kavánek (81. Krajíček), Hašek, Císař.

U. Janovice B - Sázava B 2:1 (0:0)

Branky: 46. Vinický, 65. D. Marek - 85. pok. kop Rezek. Rozhodčí: Jonáš - R. Pařez, Poklop. Diváků: 50. U. Janovice B: Kmoch - Masarovič, Blecha, Vl. Svoboda, Čížek (32. St. Hrbek), Srba, D. Marek, D. Kulhánek, Sojka, Vinický, Vyhnánek (57. Holeček). Sázava B: Mejstřík - Sedláček, Rais, Schneider, Švehla, Procházka, Jelínek, Knotek (80. L. Nepraš), Skála, Danko (57. Rezek), Brunclík (42. Prchal).

III. třída

Horky - Nové Dvory 1:6 (0:4), 77. Studnička - 5. Pátek, 10., 18. pok. kop Bareš, 11., 51. J. Rejthárek, 75. Miláček.

Miskovice - Štrampouch 3:2 (0:2), 49. Libicher, 50. Kruliš, 84. Bartůněk - 30., 38. Valdman.

Nepoměřice - Křesetice 2:9 (1:3), 37. pok. kop Tvrdý, 50. Vaňouček - 1., 40., 41. Šafránek, 47. Ptáčník, 57. Mich. Jarůněk, 62. M. Krejčík, 75., 76. Kareš, 17. Martin Jarůněk.

B. Podolí B - Č. Janovice 2:6 (1:3), 25. L. Štoček, 80. Weinlich - 26., 50. Schneiderwind, 28. V. Menšík, 33. Dlouhý, 69. Červinka, 72. T. Menšík.

Suchdol B - Tupadly B 3:0 (2:0), 5., 41. Langr, 57. Vašíček.

Paběnice B - Kluky 5:0 (5:0), 1., 6., 34. Blažek, 12. Fuksa, 28. M. Šrámek.

Sedlec B - Kaňk 2:2 (1:1) - pok. kopy 4:5, 17. Gono, 73. Cimr - 6. J. Horký, 57. Mandík.

IV. třída – sk. A

Bratčice - H. Bučice 5:0 (3:0), 3., 37. Doležal, 40. Prášek, 65. P. k. Ronovský, 85. Javůrek.

Církvice - Chotusice B 4:0 (3:0), 8. p.. k. 26. Jungwirth, 19. Křížek, 72. Jirout.

Okřesaneč - Potěhy 1:0 (1:0), 45. Matoušek.

Horušice - Záboří 3:1 (2:0), 23. V. Radovnický, 27. Anton, 80. Caciulan - 75. D. Hollas.

Zbýšov B - Hostovlice 9:2 (5:0), 1., 13. Tyšer, 17. Šemík, 21., 29., 41. Hybler, 56. Škodák, 65. Sobotka, 77. p. k. Zosimčuk - 58. Musil, 80. Šťastný.

Vlkaneč - Vrdy B 5:1 (4:0), 5., 18., 39., 57. Löwy, 45. Klaus - 89. Hronek.

IV. třída – sk. B

Kačina - N. Dory B 7:2 (4:1), 5., 57. Sedláček, 15., 30., 61. Pilař, 39. Linek, 52. Marek - 21. V. Melša, 47. Mrázek.

Močovice - Malešov B 1:1 (0:0) - pok. kopy 4:5, 71. Lank - 70. Ďoubal.

Zruč n. S. B - Kaňk B 14:0 (7:0), 6., 9., 30., 61. Jelínek, 8., 48. Fanta, 1., 25., 30., 70., 90. Cudlín, 60., 78. Janda, 82. Kovář.

Č. Janovice B - Soběšín 0:2 (0:0), 78. Soucha, 89. Pařízek.

Malín B - Křesetice B 3:1 (1:1), 40. M. Šťastný, 53. Handa, 68. Jeřábek - 3. M. Krejčík.

Dorost

Dymokury - Loučeň 0:3 (0:2), 7. Peterka, 33. Veselý, 47. Srcháček. Křinec - Chotusice 2:5 (0:3), 51. Roza, 73. Žmolil - 5. Matula, 25. D. Rolenec, 37. Stošek, 82. Žilka, 87. J. Rolenec. Sokoleč - Vrdy B 4:1 (1:1), 24., 62. Mráz, 74. Müller, 90. Košek - 29. Franc. Semice - Sadská 1:1 (1:0), 8. Šťovíček - 66. Pokorný.

Mladší žáci

Tupadly - N. Dvory 4:2 (1:1). U. Janovice - Čáslav D 1:1 (1:1). Malín - Zbraslavice 5:2 (2:1). Zruč n. S. - Sedlec 5:0 (2:0). U. Janovice - Čáslav C 1:5 (1:4). Sázava - N. Dvory 4:1 (2:0). Zruč n. S. - Zbraslavice 6:0 (3:0). Malín - Čáslav D 2:2 (1:2). Sedlec - Kutná Hora 2:3 (2:2), 17., 22. Novák - 8. Venhoda, 40. Fidra, 54. Douda.

Autor článku: Redakce OK
Poslední komentáře
Počet příspěvků: 0 | Buďte první!

Zatím žádný komentář.

Soubory cookie používáme k tomu, abychom vám usnadnili a zpříjemnili používání našich webových stránek.
Používáním našich webových stránek vyjadřujete svůj souhlas s umístěním souborů cookie ve vašem zařízení. Další informace