Úplná uzavírka silnice č. I/2 v Kutné Hoře, která bude doprovázet celkovou opravu silničního mostu v Malíně, byla v pátek 20. ledna opět tématem schůzky všech dotčených orgánů a institucí. Byla vznesena řada připomínek týkající se navržených objízdných tras a jejich značení. „Byl upřesněn začátek uzavírky nadjezdu, který byl posunut až od 1. března s tím, že konec uzavírky se nemění, platí termín do 31. 12. 2018. V souvislosti s uzavírkou silnice č. I/2 dojde k úpravě křižovatky na objízdné trase a to konkrétně křižovatky silnice č. I/38 a silnice č. III/03321 na Kaňku, kde dojde k dosypání a zhutnění krajnice,“ konstatoval místostarosta Kutné Hory Ing. Josef Viktora, který se schůzky účastnil a doplnil, že počítá se setkáním s malínskými občany, kde budou poskytnuty další informace. Termín schůzky zatím nebyl stanoven.
Navržené objízdné trasy pro vozidla ve směru od Kolína: obousměrně po značené objízdné trase, silnice č. I/2 ulice Masarykova, Kutná Hora – okružní křižovatka – silnice č. III/03322, Kutná Hora – Kaňk, část obec Kutná Hora – křižovatka se silnicí č. III/03321 – silnice č. III/03321 – křižovatka se silnicí č. I/38 – silnice č. I/38, délka cca 6,5 km. Pro vozidla ve směru od Čáslavi: obousměrně po značené objízdné trase, silnice č. I/2 ulice Masarykova, Kutná Hora – okružní křižovatka – silnice č. II/126, ulice Hrnčířská, Kutná Hora – okružní křižovatka se silnicí č. III/03321 – silnice č. III/3321, ulice Čáslavská, Kutná Hora – silnice č. III/03321 – obec Církvice – křižovatka se silnicí č. I/38 – silnice č. I/38, délka cca 7,0km.
V jaké fázi se tedy projekt nachází jsme se v pátek 20. ledna zeptali tiskové mluvčí ŘSD Mgr. Niny Ledvinové, která nám poskytla toto stanovisko: „Zhotovitel v předstihu oproti závaznému termínu plynoucímu ze souhrnu smluvních dohod předložil RDS (realizační dokumentace stavby) koncept ke kontrole, nyní probíhá schvalování RDS u investora stavby a dotčených subjektů včetně SŽDC. Na základě nového (neměnného) termínu stanovení výluky TV (trakční vedení) a tím bezpečné demolici stávající konstrukce mostu, nutným pracím předcházejícím vlastní demolici mostu tj. přeložky sítí, odstrojení konstrukce, zařízení staveniště a optimalizaci (minimalizaci) délky dopravního opatření byl termín stanoven na 1. 3. 2017.“
Zatím žádný komentář.